torsdag, november 19

Återförening

På onsdagar har Optimus Prime tevesoffan för sig själv. Ja, ni gissar rätt. Det är Grey’s Anatomy. Ni vet, kvinnofällan.

Jag håller mig på min kant, pular med dattan, tar hand om disken eller vadsomhelst för att ge henne lite ”egentid”. Det funkar bäst så för husfriden och det allmänna lugnet. Men igår var jag tvungen att smita in till henne för att hämta en grej. Och där var hon, Coco från Fame. Och jag ba: Men det är ju hon! Och Optimus Prime ba: Du kan gå nu.

Så det är klart att man lämnar rummet och teven. Men alltså. Coco från Fame, var har du varit i hela mitt liv?

5 kommentarer:

in cell sa...

är det hon som är den korta, tjocka chefen?

Hälsporren sa...

Bland annat på "Cityakuten" eller "E.R." som socialarbetare.

Padmé Amidala sa...

Jag minns inte ens vem hon är :-)
Men jag kollade på Fame då det begavs sig.

FAME!!!

*splitthopp*

Donny H sa...

*låtsas förstå vem ni pratar om*

Petter sa...

in cell: Nä. Hennes son var sjuk och kanske dog. Jag såg bara en liten snutt.

Hälsporren: Bara tjejserier.

Padmé Amidala: Det var förmodliogen mest killar som blev kära i henne. *heteronormativ*

Donny Hedlund: Hon hade en liten roll i Star Wars. Närå. Ba skoja. Men hon var värsta söta i Fame.