fredag, april 4

Optisk/haptisk

På sistone har det ju diskuterats en hel del på nätet angående Lotta Engbergs mus/vagina. Och det fick mig att tänka på ett äventyr i husvagn. Det här hände för en herrans massa år sen och detaljerna är lite luddiga.

Men hur som helst. Jag hade ihop det med en kvinna som var helt såld på att dansa bugg/styrdans. Hon lurade iväg mig på en hel del danstillställningar. Ni vet husvagnscamping och dansbandsgalor etc. Och i ärlighetens namn var det inte dansen som lockade. Om man säger. Det var ett jäkla hålligång i bingen. Men på något sätt såg gräset grönare ut på andra sidan och utan att ens riktig behöva anstränga mig fick jag till det med en hyfsat het dansbandssångerska. Det kan ha varit Lotta Engberg. Och om det var så, rapporteras härmed att allt såg helt OK ut därnere.

Dessvärre slutade äventyret med att jag fick knalla hem till Stockholm. Men det är ju inte det man kommer att minnas om hundra år.

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde Lotta Engberg i klara färger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.