onsdag, juni 2

Rubrik: kul bil(d)


Det är ett roligt fotografi som säger mer än tusen ord.

8 kommentarer:

Go gôbbe från Götet sa...

Bussen som hämtar hem "egenföretagare" från Baltländerna?

Eller bussen som kör pigga grabbar till nå't dansbandshak i Värmland?

Buskis sa...

Eller bussen som parkerar i pastejköket?

Medelklassman sa...

Buskis = lol

Petter sa...

Go gôbbe från Götet: Jag tror på signaturen Buskis alternativ.

Buskis: Det är en metafor!

30+: *grovkornigt*

Medelklassman sa...

Där jag växte upp fanns en liten fabrik som tillverkade pastej. Ett riktigt pastejkök med andra ord.

Det luktade vidrigt.

Vidrigt.

Petter sa...

30+: Det luktade som "pastejköket"?

eva dahlgnr sa...

Där jag växte upp sommarjobbade kreti och pleti på just "Pastejköket". Jag vågade inte då jag antog att det luktade pastej mest hela tiden.

Petter sa...

eva dahlgnr: Man vill ju inte "lukta pastej".