fredag, mars 26

Djuret


Jag erkänner. Alla och samtliga val man har gjort här i livet har väl inte varit helt hundraprocentiga. Man har tummat på rätt och fel, gett och fått. Ni vet, levt livet. *livet*

En snubbe som jag sov hos ett tag ville hålla om mig som att jag var ”ett litet djur”. På riktigt. Han ba: Jag vill hålla dig som man håller ett litet djur. Ligg tyst och bara andas så håller jag dig som ett litet djur. Så där låg jag tyst, som ”ett litet djur”. Det var det värt för att bli skedad. Just då.

Alltså, det var inte så läskigt som det låter. Han kramade mig bakifrån. Vi skedade varsamt. Man han ville att jag bara skulle ligga tyst som ”ett litet djur”. Ja, herregud, om man kunde räkna alla trasiga själar... *punktpunktpunkt*

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkligen creepy. iiih. påminner mig om ljudet av naglar mot svarta tavlan-tavlor.

hon i receptionen sa...

Anonym: Det verkar nog mer creepy än det egentligen var. Men, visst, såhär i efterhand känns det "inte helt kosher".