torsdag, oktober 8

Viktigt meddelande till allmänheten

Alla hatar comhem. Alltså, verkligen alla som har haft med comhem att göra hatar allt vad företaget står för. Jag tipsar: byt till Telia.

Och ni ba: Men det är ju samma skit. Saker som inte funkar till oskäliga priser. Och svaret blir: Ja, jo kanske det.

Men hos Telia finns det en fungerande kundtjänst och en grundinställning att kunden ska ha det som kunden betalar för. Och kunden är ju i det här fallet jag/vi.

Ojojoj. Jag skrev just ett reklaminlägg utan att få betalt för det. Men egentligen är det inte för att hylla Telia, det är för att man hatar comhem så mycket. *insikt*

14 kommentarer:

Linnéa sa...

Å jag som just gick med på att fortsätta hata Comhem i 12 månader till. Men nu till ett lägre pris.

Sovjet sa...

Jag tror er, men min erfarenhet av Comhem är fläckfri, bra hastighet, tekniker på plats nästa dag när det var strul, priser och rabatter Telia inte är i närheten av ...

Ron Obvious sa...

Även jag har bättre erfarenheter av ComHem än av Telia. OK, att ComHems bredband läggar av då och då, men orkar man bara vänta en kvart i telefon så brukar det lösa sig. BBB däremot, det är ren ondska med organisationssnummer. *luttrad*

linn sa...

varför stödja de stora? välj ett mindre bolag, så slipper man kundköer som en bonus

Padmé Amidala sa...

Angående Com Hem:

Bränn bränn bränn....(som trollen säger i Trolltyg i tometskogen).

*bränn*

Lisa sa...

Telia är mitt hatobjekt nummer ett. I hate them with a passion. Vill ALDRIG mer ha med dem att göra. Bränn bränn bränn.

apan sa...

Linnea: Ja, alltid nåt.

Lennesten: Är du en "bot" från comhem?

Ron Obvious: Är du en "bot" från comhem?

linn: Vadå mindre?

Padmé Amidala: *bränner*

Lisa: Är du en "bot" från comhem?

Anonym sa...

jag är en telian som svarar på era frågor!!! jag hjälper alltid asbra, om inte ni är tykna små gubbslem. då hämnas jag för gubbslem ska hämnas på.

/bra tjej

Sovjet sa...

Nej, Jag är en bot, punkt...
Lite Blade runner typ....

apan sa...

Anonym: *är inte tyken*

Lennesten: P-bot? (ordlek)

Anonym sa...

apan då skulle jag lätt ge dig tre gratis månader OCH fem gratis hyrfilmer. bara sådär- för att du förtjänar det. och jag har MAKTEN
moahahaaa

/galen bra tjej

apan sa...

Anonym: Jo. Men alltså, va? Du skrämmer mig. *är full*

Sovjet sa...

Är bot-ten nådd nu?

apan sa...

Lennesten: Ja. I och med din kommentar har vi nu nått botten.