torsdag, oktober 8

Fail? Fail!

En kompis kompis blev lite för full och erkände att han brukar ta av sig kondomen utan att tjejerna märker det och ”avsluta au naturell”. Och jag ba: Men? Hur tänker du? Och han ba: Det är skönare så. Och jag ba: Va?

Det är så mycket som är fel i det här. Men han tyckte att han kunde berätta det för mig eftersom vi ändå aldrig kommer att hamna i samma säng. Och det känns ju skönt att veta, men på ren reflex blev jag förnärmad och ba: Vadårå?

Och by the way. Han är en slampa av guds nåde. Ni vet, på gränsen till nymfomani/satyriasis. Så dagens tips blir att alltid alltid alltid hålla ett öga på den enögda ormen!

Men alltså *fail*

19 kommentarer:

Medelklassman sa...

STD fail.

hon i receptionen sa...

30+: Men eller hur!

Miss Understod sa...

Äh, men fy faan vad osmakligt.

Men som tjej... märker man inte det?

emster sa...

Han borde spärras in!

hon i receptionen sa...

Miss Understood: Nej, inte om man får lita på sin källa.

emster: Men typ.

Miss Understod sa...

Men alltså... vaddå... alltså...
spunk luktar ju...
på ett väldigt distinkt sätt.

hmm, jag tror jag har hamnat i ett chocktillstånd här.

Varför plocka fram kondomen överhuvudtaget. Det är väl bara att viska till tjejen att man vill göra lite barn och sprida lite hiv, 2 flugor i en smäll.
Vem kan motstå ett sånt förslag?

Anonym sa...

asså idag hatar jag män mer än vanligt, och det vill inte säga lite.

ochjagba sa...

vilken jävla idiot

hon i receptionen sa...

Miss Understood: Alltså, det är andrahandsinformation, tillhandahållen av min källa.

Anonym: Det är en hatkärlek. För mig. Det är en hatkärlek för mig.

ochjagba: Men exakt!

maja sa...

det märks väl om inte förr när man ställer sig upp.
gör om. gör rätt.
hej herpes!

hon i receptionen sa...

maja: Gör om, gör rätt!

Anonym sa...

fan va många aborter han lär va skyldig till. pengar för samhället, jobbigt för kvinnan ifråga. DUBBEL_FAIL

Hälsporren sa...

Observation: endast EN av dessa kommentatorer är en man...

Anonym sa...

Okej, en till kommentar från en man: Han drev ju med dej fattar du väl...

hon i receptionen sa...

Anonym: En dålig man.

Hälsporren: Hur ska vi förhålla oss till denna information?

Anonym: Va? Nä? Eller, jo! Hoppas att det bara var något slags "skämt" från hans sida.

Hälsporren sa...

Hon i receptionen: Som det behagar.

varit där sa...

Jag har vid tillfälle varit med om att under sexet frågar killen mig "får jag komma i dig". Jag säger ju givetvis ja, eftersom han har kådisen på, men då (!!) drar han sig ur och tar av kådisen... och jag bara "nej, nej, NEJ. Inte utan kådis fattar du väl".
Stört.

ps.han fick aldrig komma. varken kommakomma eller komma in igen.

hon i receptionen sa...

Hälsporren: Okidoki.

varit där: men asså snubbar

Sofia sa...

HAHAHA, alltså utöver det jävliga så är det ju sjukt roligt, "smyg-kommarn"!