torsdag, februari 19

Veck på brallan

Jag blev så sjukt impad igår. Dårå. Han stod helt casual i tunnelbanan och man såg konturen av hans penis genom brallan. Och ni ba: Har vaktis gått och blivit ”sån”? Och jag ba: Nä.

Men innanför brallan hängde penis ner till halva låret och det är dagens sanning. Och ni ba: Meh! Vecket på brallan har du ju snott från Larry David. Och jag ba: Men det är ju sant!

Menhursomhelst. Jag hade tänkt at man skulle kanske fråga om man fick bjuda på en ölfika, eller dylikt. Sätta sig ned tillsammans, kanske ta en bit mat och surra lite. Man vill ju gärna höra THE TRUE STORY OF MR GIGANTICUS. Direkt från källan. Om man säger.

Men sen bytte han ställning och ”penis” visade sig bara vara ett veck på brallan. Och ni ba: Vad var det där för ett värdelöst inlägg? Det var ju västa Simma-lugnt-Larry-rip-offen. Och jag ba: Men jag trodde ju... *trodde*

2 kommentarer:

masha sa...

hahaha så värt.

Vaktis sa...

masha: Klockan är sex. Nu korkar vi upp, va?