torsdag, februari 19

Jävla pack!

Tonårskillar på tunnelbanan. Ett helt jävla ”gäng” som skriker och ”har sig”.

- Men ååååh jag är så hungrig!
- Vad skulle du göra för en cheeseburgare
- Noll, nada och ingenting men för ett helt meal skulle jag knulla din morsa.

Och det där var väl lite kul på nåt slags obegripligt sätt Men sen blir allt bara jobbigt, högljutt och stökigt. De slår varandra på överarmarna och skriker. Burn! Och de typ ramlar in i mig och jag ba: Men snälla... *trött*

Och de ba: Ojojoj, lilla tanten har inte fått nåt på sistone, men det kanske blir bättre när mensen är över. Och jag ba: Allt jag begär är att ni uppför er någorlunda. Och de ba: Vad ska vi föra upp då? Och jag ba: *går av*

Alltså, vad för det för fel på ungdomar/kidz. Får de ingen uppfostran längre? *uppgiven*

10 kommentarer:

inte skyldig sa...

åååh USCH, hatar kids. hatar sådana situationer. hatar särskilt killar i tonåren. *hatar mkt*

Anonym sa...

elpistol

blaskagg sa...

Testa att spela lite musik för dem med mobilen?

hon i receptionen sa...

inte skyldig: *mkt*

maja: eller någon slags sövande gas

blaskagg: Det går ju inte att överrösta dem. Alltså, de ba: *volymstarka*

Tess sa...

Jag tyckte inte ens om tonåringar då jag själv var en.

hon i receptionen sa...

Tess: självinsikt/självförakt

Tess sa...

Det förstnämnda givetvis.

hon i receptionen sa...

Tess: *pustar ut*

Anonym sa...

trodde här skulle vara fullt med tips på vad man borde ha gjort/sagt (förutom järnrör och sånt som man bara önskar men aldrig vågar om man inte vill bli hospitalised)

A. sa...

en ordentlig grabbnäve som sliter om scrotum ska de ha. annars fattar de inte.