fredag, november 7

Män som talar med kvinnor

Bara för att man är sambo på försök betyder inte det att man har kärleken på det torra. Man måste faktiskt kämpa och göra sig till om det ska hålla. Skämma bort och gulla etc. Hon vill bli kallad för något speciellt, gulligt smeknamn. Inte bara sitt vanliga namn. Och jag ba: Men, du heter ju det. Ditt vanliga namn.

Sen berättar hon om en kille som hon var så jävla kär i, och han i henne. Och det här var för länge sen så jag behöver inte vara svartsjuk. Och jag ba: ok? Och hon ba: Nä nu blev du sotis! Och jag ba: nä det var ju för länge sen. Och hon ba: sotis! Och jag ba: närå. *men något gnager ändå* Och hon ba: Ååå, du är sotis.

Menhursomhelst. Han kallade henne för Tutta Bombom. Ska jag kalla henne för det nu? Tutta Bombom? Nä, det ska jag inte va? Eller?

8 kommentarer:

Bark sa...

Klart du ska.

Petter sa...

*hehe*

in cell sa...

nä. Skorpan.

Anonym sa...

Kalla henne Lilla Tuttan. Det låter gulligt/sött. Säg att hon är vacker, smal och sexig också. Det gillar dom små liven.

Anonym sa...

Butta Tomtom tycker jag.

Petter sa...

Tack för förslagen! De var både fina och lekfulla. Men jag siktar högre och ska jobba utanför klyshorna, och försöka mig på att slå sönder "stereotyplådan" och kalla henne för Optimus Prime.

Do you love it?

in cell sa...

o gud så jag gillar det. skulle smälta som de berömda smöret ifall nån kallade mig det.
go go go!

Petter sa...

in cell: hon har tagit till sig namnet med oroväckande entusiasm