måndag, november 22

Succé

Jag har haft en liten utställning. Och jag antar att det var ett bra drag att tipsa om den här på bloggen. Eller så beror det på helt andra faktorer och orsaker att det gick bra. Men, alltså. Allt blev sålt, och det ligger en beställning och väntar. Så betyget blir: *pepp*

Man gillar ju uppskattning. Och lite extra slantar/deg. Det enda smolket i pokalen är att Optimus Prime anser sig ha rätt till hälften av alla intäkter. Brutto, om det var någon som undrade. Hon ba: Jag är din musa. Och jag ba: Mus? Och hon ba: Jag är din furie. Så jag ba: Oh, no! 

Men en liten present är hon väl värd. I guess.

2 kommentarer:

sonja sa...

mer kön! nästa gång, gör en blygdläpp!

Petter sa...

sonja: Det har kanske varit lite enkelriktat i könsfördelningen på sistone. Vi får se vad som dyker upp framöver.