onsdag, april 7

Sant och sånt


Det var ”lite mycket” i torsdags. Saker som skulle fixas hit och dit samt det ena med det andra. Dessutom var det halvdag på jobbet och jag trodde att det var halvdag på bolaget också. Så det blev en hel del rännande. Dårå.

Summa summarum blev att jag inte han köra några sköna luringar på första april. Jag brukar säga som så att man får aldrig glömma bort det roliga i livet. Men det gjorde jag och det är som det är.

Menhursomhelst. För X antal år sen träffade jag en skön donna på stan och såg en öppning, fick en blick, tog en chansning. Ni vet, gjorde min grej.

Hon sa att hon hette April. Alltså, jag vet att det är ett riktigt namn. Så jag ba: April, April, jag kan lura dig vart jag vill. Men hon ba: Du behöver inte lura mig för att få mig dit du vill. Jag vill också dit. Så då blev det till att spela med öppna kort. Och utan att säga för mycket så kan man väl bara konstatera att bägge fick en hyfsat bra giv. Så det slutade med att vi delade på potten och fick delad glädje samt win/win. Om man säger.

Hehe. *hehe*

2 kommentarer:

in cell sa...

jag trodde också att det var halvdag på systemet, men uppenbarligen inte. jag svettades och stressade som ett litet djur, men sen var det ju öppet jättelänge och inte hann jag dricka upp spriten heller.

Vaktis sa...

in cell: Man ska/bör ha "lite gotte" i skåpen. Dårå.