tisdag, april 13

Feeder de luxe

Jag träffade/dejtade en snubbe som gillade att laga mat. Alltså, verkligen. Han var typ hobbykock på hyfsat hög nivå. Ni vet, han pratade inte bara om vikten av bra råvaror. Han förädlade bra råvaror till konst. Och jävlar vad gott det var. Man ba: *nom-nom*

Men det hela kändes lite smutsigt efter att han berättat om hur mycket han tyckte om att se mig äta. Och på vilket sätt han tyckte om att se mig äta. Eller som han uttryckte det: se mig föra in mat i munhåla, tugga och svälja. *kåta ögon*


Det blev inget långvarigt, som ni säkert förstår.

Förtydligande: han sa verkligen "munhåla", obestämd form

5 kommentarer:

Go gôbbe från Götet sa...

Jösses! "Munhåla" å dessutom i obestämd form. Han såg nog en annan kavitet framför sig. Om man säger. Hehe. *hehe*
*kopierar vaktis* *hehe*

Ebichu sa...

Jag hade avlägsnat mig snabbt, mycket snabbt - och då gillar jag ändå mat lite väl mycket.

hon i receptionen sa...

Go gôbbe från Götet: Jo, jag fick också intryck av att han "blandade ihop begreppen".

Ebichu: Innan jag insåg vad som rörde sig i hans huvud tyckte jag att det var gulligt på ett lite konstigt sätt att han såg på mig sådär när jag åt. San ba: *eeew*

emster sa...

va äckligt!

hon i receptionen sa...

emster: Eller hur!