onsdag, mars 31

Samtiden


Jag lovar, det här kommer att bli vårens/sommarens stora grej. Och ni ba: Berätta! Vi vill hänga med "i svängen". Jo, håll i hatten. Här kommer det:
Soap-on-a-rope
Det var ett tag sen sist. Men nu är tvålen på repet tillbaka!

Häng den runt handleden. I duschen, på stranden och i bilen, ja överallt.

Kom ihåg var ni läste det först. (här)

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde en Soap-on-a-rope.

12 kommentarer:

in cell sa...

tvål-direkt-i-rakhyveln kommer stort nu också, på riktigt.

Sofia sa...

haha, sån hade min farfar! finns de att få tag på? jag lovar, om jag skulle ge en sån till min bror skulle han bli ologiskt lycklig!

Anonym sa...

Men hur ska det då gå för de som vill kasta tvålen i duschen..!?
*hehe*

apan sa...

in cell: "tvål-direkt-i-rakhyveln" *frågetecken*

Sofia: Jag köpte min "på tvålavdelningen".

Anonym: Man kan om man vill.

mA sa...

Som handvapen, kanske.

apan sa...

mA: Man får bara slåss med tvål i det militära och i finkan.

in cell sa...

det finns i Sverige nu, på riktigt. tidigare har man fått köpa från utomlands.

apan sa...

in cell: Men alltså? Varför ska man raka av sig skägget?

in cell sa...

det är det 'nedre skägget' som är offret tror jag.

apan sa...

in cell: Men alltså? Varför ska man raka av sig det "nedre skägget"?

in cell sa...

fråga vaktis, han är nog experten.

apan sa...

in cell: Jag släpper det hela.