måndag, februari 1

Vi som är lite äldre och har blivit mogna


Rätt kul artikel, va? Den publicerades för länge sen på en hemsida som kallades Spermaharen. Alltså, det här var för riktigt länge sen, i början av nätet/internet. Ni vet, man hade modem som pep och gjorde ljud.

Och nu, häromsistens hittade jag hela hemsidan och artikeln i en bok. Alltså, så gammalt är det. Det är en hemsida från nätet/internet som  tryckts i en bok. Mon dieu, i en bok. Man ba: Hello?! 

Uppdatering: Signaturen "Vän av ordning" har påpekat att det knappast är en artikel utan snarare en notis. Tack för ditt mail/mejl!

5 kommentarer:

Annika sa...

Vissa *harkel* har fortfarande modem, med ljud och sånt....

apan sa...

Annika: Say what?!

Medelklassman sa...

Annika: Har du tagelskjorta och äter endast råkost också?

Annika sa...

Nej nej, jag är fullt normal..men jag bor på landet och dit når inte bredbandets veka slinga! ..så jag har mitt lilla modem och att ladda en sida tar ibland flera minuter.

apan sa...

Annika: Ojojoj. Det här var inte bra. Vi får börja lägga upp bilder i lägre upplösning för din skull.