onsdag, januari 20

Ohnohedidn't



Saker man inte skriver i statusraden på Facebook:
Jag kan knappt bärga mig tills du kommer hem så jag får kyssa dina bröst genom behåns svarta spetsar igen och vi kan avsluta det vi började imorse.

Eller, jo. Det var en bekant som just skrev det. Han är en av de där som in i det längsta har motsatt sig ”det där Facebook” för att det ”är fånigt”. Man kan gissa att det är hans nya flickvän som nu fått in honom.

Förmodligen var det tänkt som ett meddelande som bara hon och ingen annan skulle se eftersom det bara fick vara kvar i typ en minut. Förmodligen har han inte riktigt koll på "alla funktioner". Förmodligen skäms han just nu.

Förmodligen det roligaste på nätet/internet i år. Eller åtminstone dagens lol. *lolar*

10 kommentarer:

Medelklassman sa...

Epic win! För dom som hann se det.

Och så poetiskt han skrev. Inte ett könsord.

Kerrov sa...

Han ska inte skämmas. Jag hade kunnat skriva en sån sak, om jag nu hade använt Facebook, och jag är övertygad om att det kittlade till lite om hon hann läsa det.

Lite erotiska anspelningar och fantasier behöver vi alla när vi sitter framför jobbdattan.

Bra och innovativt, hon i receptionens bekant!

H.S. sa...

haha. pinigt.
det är som när man skrev in en persons (typ en snyggings) namn i statusraden istället för i sökfältet när man var "ny och ovan".

hon i receptionen sa...

30+: Det är lite gulligt skrivet. Men verkligen, epic win.

Kerrov: Asså, javene.

maria: Men åååh!

JCMAS sa...

Eller som när jag skrev min egen status på väggen hos killen jag trånade efter.. i smyg dessutom. Trånet alltså... Måste säga att den var värre. Den här var ju fin ju....

Hustrun sa...

Ett så kallat PrtSc moment.

hon i receptionen sa...

JCMAS: Din var värre.

Hustrun: Men eller hur!

P sa...

maria: gjorde samma sak när jag försökte mobilsurfa på fyllan. Upptäckte det inte förrän sent dagen efter...

Doris sa...

kolla in lamebook.com för fler misstag på fejjan.

varing dock: risk finns för att man verkligen börjar hata- utan återvändo- människorna. eller amerikanerna. bättre att göra den särskiljningen.

kram!

hon i receptionen sa...

Doris: Jag är öppen för allt som får arbetsdagen att kännas kortare.