tisdag, januari 19

*ftw*

Det bästa som hänt min privatekonomi är inte hela den här karusellen med fast anställning och månadslön. Det bästa som hänt min privatekonomi är Cheap Mondayjeansen. Alltså, en fyrhundring på ordinarie pris. Sitter som en smäck!

Nu kanske det här verkar vara ”lite reklam”. Men jag får inte en krona/bralla för mina vänliga ord. Däremot minns jag en tid för länge sen när man köpte typ Nudiejeans för femtonhundra. Plånboken grät.

[bildförslag: en gråtande eller skrattande plånbok]

7 kommentarer:

Ron Obvious sa...

Fast är inte själva affärsidén med de billiga Cheap Mondaybrallorna att din röv kommer att spräcka dem ungefär tio gånger så fort dom de dyra jeansen? They call them cheap, and they mean it!

(Jag bara spekulerar här - jag kan inte testköra jeansen i fråga själv eftersom jag faktiskt HAR en röv.)

It's all gonna be fine sa...

Får du ha jeans på jobbet?

Praktikanten sa...

Ron Obvious: Men alltså, det finns olika modeller och så för olika rövar.

It's all gonna be fine: Man ska vara "hel och ren" samt "någorlunda proper" på jobbet.

Praktikanten sa...

Ron Obvious: Det var Acnejeansen som sprack och gick sönder på nolltid.

Medelklassman sa...

Acne är ju notoriskt dåliga har jag hört. Det kan bero på att de lagt produktionen hos en fabrik i Asien som använder sig av barnarbetare. Blinda, delvis förlamade barnarbetare.

Praktikanten sa...

30+: Man får aldrig slarva sig igenom rekryteringsprocessen när det gäller barnarbetare. Bara de bästa duger. Flinka små fingrar etc etc.

It's all gonna be fine sa...

Bra coh "generös" dress code!