fredag, november 13

Comeback

Förra helgen var ju något av en besvikelse. Däckad och sjuk från fredag eftermiddag till söndag natt. Alltså, jag orkade knappt kolla på film. Kroppen liksom stängde av sig själv och man vaknade mitt i filmen/handlingen med dregel på kudden och ba: Va? Hur gick det här till? Och det är ju inte så att man orkar spola tillbaka filmen för att kolla. Man ba: Jaja.

Anyhoo. Nu kör vi! Lite shopping, kanske något med paljetter. Förfest med tjejerna. Bubbel och snittar. Lite extra rött på läpparna. Utgång och härjande. *raj-raj*

Och sen är det lördag! Då kan vi köra/festa på allvar.

10 kommentarer:

in cell sa...

bjudcigg?

Padmé Amidala sa...

Härligt med raj raj!

.perpotator sa...

jag vill följa med! jag är fin idag ju och allt. snäääälla ta mig med. *desperat*

hon i receptionen sa...

in cell: Tja, varför inte? Tack. *röker en virtuell bjudcigg*

Padmé Amidala: Klackarna i tacket.

.perpotator: Nä du. Jag har slutat med nätdejting.

.perpotator sa...

alltså. jag hade andra planer så jag spelade bara desperat.
jag har slutat med det också. det är så himla sämst.

hon i receptionen sa...

.perpotator: Men eller hur!

.perpotator sa...

fönstershopping = nej tack. jag har en hel monolog om det där som man kan få höra ibland när jag har druckit en öl eller två.
idag dejtar jag godispåsen och senaste avsnittet av dexter istället.
jag vs världen, 1-0

hon i receptionen sa...

.perpotator: You go, girl!

hon i receptionen sa...

.perpotator: Närå. Boy, såklart.

.perpotator sa...

*går*