måndag, oktober 19

Hymens band

Det har varit bröllop för mig och Optimus Prime i helgen. Närå. Inte för oss, vi var gäster på bröllop. Och det var kul och så. Brudens far blev lite för full och höll världens kortaste tal: Ja, lycka till då!

Menhursomhelst. Under ceremonin noterade jag brudgummens putande gylf och delade med mig av upptäckten till Optimus Prime. Och hon ba: *rodnar* Så jag ba: *vill inte veta* Och hon ba: Ja, jag har legat med honom. Alltså, han är verkligen välhängd. Och jag ba: *vill inte veta* Men hon ba: Lätt den störste jag har haft. Alltså, ojojoj. Och jag ba: *vill inte veta* Sen ba: Men du är den bäste.

mvh
den bäste

10 kommentarer:

Miss Understod sa...

Fast det stämmer nog ska du se.
De "största" som jag har varit med har inte ens hamnat på top 20 av "de bästa".
Fast personligen så tycker jag att det är ett "no, no" att ens antyda att man haft sex med brudgum ELLER brud på bröllopsdagen...
Inte ens om man är den som gifter sig är det passande.
Bruden ska ju officiellt vara oskuld, right?

Petter sa...

Miss Understood: Optimus Prime har en ganska liberal syn på det här med "no no".

Padmé Amidala sa...

Jag håller inte med Miss Understood. Om det där första.

*hi hi*


Men det andra håller jag med om; det fins vissa "no, no:s" som man inte viker ifrån.

Inte så kul att höra om ens love som blivit besudlad av andra heller :/

Men det är ju bara min simpla åsikt. :P

Anonym sa...

Jo, välhängd och så...
Läste att Persbrant marknadsför nya kalsonger som ska säljas på Twilfit (för att kvinnor ska hitta dem och kunna köpa dem till sina män!).
Hur som helst så bygger de på ett nytt patent: I kalsongen är det en påse som man stoppar hela paketet i och drar åt med ett snöre. Man slipper pungsvett osv.
De fungerar typ som en bh, fast det kommer inte finnas bush-up varianter...

Petter sa...

Padmé Amidala: Jo, lite vett, etikett och dylikt kan ju vara på sin plats. Men det var ju inte så att Optimus Prime gick fram till bruden och berättade om sina äventyr med brudgummen.

Anonym: Det är ett skämt. Jag förstår.

Anonym nr 2 sa...

En liten undran om skämtet, kan det inte bli pungsvett mellan de två paketen, om de ska ligga i samma påse alltså?

Padmé Amidala sa...

Mr P,
Jag tänkte mest på att du fick reda på detaljer om någon som O P varit med ;P

Petter sa...

Anonym nr 2: "i samma påse"

Padmé Amidala: Man behöver ju inte visualisera "det" och spela upp "det" mer än nödvändigt för sin inre syn. Men på något sätt har hon ju blivit så bra som hon är. Och för att citera Vaktis "övning, färdighet etc". Men ändå: *vill inte veta*

Anonym nr 2 sa...

Känner att det blev så många olika påsar vi pratade om här. Det blev förvirrat.

Petter sa...

Anonym nr 2: Ja, det blev förvirrat.