måndag, september 21

Hänt i veckan

Ni vet gymkillar, de får ju en ganska speciell ansiktsform. Det är lite svårt att beskriva, men man ser att de har ätit en hel del. Ni får en inre bild? Ja? Dessutom får de ju också en viss kroppsform. Stor.

Menhursomhelst. Det kom fram en sån typ till mig i helgen och ba: Vad glor du på, popsnöre? Man var på lokal och omdömet var inte det bästa så jag ba: En apa som liknar dig! *full*

Alltså, herregud. Vad rörde sig i mitt huvud? *dödslängtan*

Men undrens tid är inte förbi. Istället för stryk fick jag en öl. Han ba: Det är bra grabben, låt ingen köra med dig. Och jag ba: Tack-tack. *liten och rädd*

Alltså, jag kallsvettas fortfarande när jag tänker på hur mycket stryk jag borde/kunde ha fått.

6 kommentarer:

.perpotator sa...

borde/kunde är väldigt bra som kombo/alternativ

Praktikanten sa...

.perpotator: Men fatta vad mycket stryk såna där kan producera!

H.S. sa...

Va. Jag trodde du praktikanten var en flicka.

Praktikanten sa...

maria: Jag har haft långt hår, men det var några år sen.

Ida I Kina sa...

Haha! Så jäkla dum-fint. Bra där! Påminner mycket om dom gamla "uppdrags-tiderna" när man skulle utmana varann till att säga dumma saker till folk på fyllan. Oj vad stryk man fick. Inte så dum-fint.

Praktikanten sa...

Ida I Kina: Det var "spriten som talade".