onsdag, maj 6

À propos rulltrappa

Jag hamnade bakom en het dam/donna i rulltrappan. Hon hade kort och svajande kjol, så jag tänkte som så att det är väl lika bra att jag kollar lite. Ni vet hur det är. Man får inte, men man ”bara måste”. Om man säger. Och det blev jackpot, jag såg hela alltet och härligheten. Dårå.

Men sen vände hon sig om och såg mig sitta på huk där bakom. Hennes ögon brände och jag kände skam. Sen fastnade jag mellan två trappsteg och sögs in i rulltrappans maskineri. Och ni ba: Oh my god! Men närå, ingen fara på taket. Det var bara kul att åka runt mellan kugghjul och andra mekaniska element.

Menhursomhelst. Sen vaknade jag.

Förklaring: Det var en dröm.

7 kommentarer:

Bark sa...

He he rolig bild på Hitler.

ochjagba sa...

he he hur har dom tagit den där bilden på honom egentligen

Anonym sa...

Hmmm, länge sen man såg den där filmen. Vad heter den nu igen?

Såg du förresten ut så här i drömmen, eller är det liksom bara en illustration? Läskigt i så fall... *ryser*

Linnea sa...

Vad du är gullig Vaktis!

Vaktis sa...

Bark: Din gamle skojare! Hehe. *hehe*

good morning terrorism: Det är bara på skoj. Om man säger. Bilden är från en film, så det handlar förmodligen om kulisser och annat. Dårå.

Anonym: Filmen heter Charlie Chaplin. Och, nej, jag såg inte ut så i drömmen. Men jag har för mig att jag var ganska glad.

Linnea: Den som sare hon vare. Närå. Tack! Hehe. *hehe*

inte skyldig sa...

haha.

Vaktis sa...

inte skyldig: Det var bara en dröm. Hehe. *hehe*