måndag, maj 11

Äldre kvinna, yngre man

Jag hånglade med en ungdom i helgen. Och nu tänker ni: Högstadiet! *omg*

Närå, fullt så illa var det inte. Det var ”i förhållande till mig” han var ungdom. Och vi stötte ihop på lokal. Alltså, minst arton. Och, nej, jag tänkte inte på att att kolla leg. Men han var ung. Såpass ung att jag avbröt det hela i god tid. Inte för att det skulle vara något lagbrott eller att han luktade mjölk i mun. Eller så. Men man vill ju vara ”något sånär OK”.

Han var tonåring och jag, jag var för full. Så det tog ett tag för mig att förstå vad jag höll på med.

7 kommentarer:

emster sa...

Gött jobbat. "Först in på nittiotalet" liksom. Höhö (gubbskratt).

Närå, ba skoja. Bra att du körde med "avbrutet".

blaskagg sa...

"I god tid."

.perpotator sa...

ibland är det coolt att få höra att nån får hångla liksom. det gör att man kan hålla/bita ihop ett tag till, om man säger.
grattis typ

hon i receptionen sa...

emster: Men precis! Det var rätt gött, men så insåg jag det tvivelaktiga i projektet.

blaskagg: Ja? *misstänksam*

.perpotator: Bit ihop ett tag till, snart är det sommar!

masha sa...

hoppas jag träffar en "för full äldre kvinna" i helgen.

hon i receptionen sa...

masha: *lyckönskar*

Loreal & Isadora - the Max factor! sa...

Vad är det fel på yngre män. De är fan så mycket virilare och underbara i sängen än de äldre. De vågar ta för sig och experimentera och tillfredsställa!!! De är helt enkelt fucking underbara. So go!!!!