tisdag, februari 10

Ordlekar

Man håller på och fånar sig och retas hela tiden när man ”är ihop” eller sambos på försök? Optimus Prime ba: vilken liten gullig snopp du har... Och jag ba: och dina bröst är så långa och fina. Och hon ba: ...och den är så mjuk och skön.

Ni vet hur man håller på? Ja? Ja.

Nu har det gått över styr. Vi måste få ett slut på det här. Hon ba: du är alldeles stel mellan benen. Och jag ba: det är för att jag kände att du har blivit alldeles rinnig ”där nere”.

*slutar*

6 kommentarer:

Anonym sa...

äckligt

Donny H sa...

Nej, fiint.

Anonym sa...

Det är romance det.

Petter sa...

Hej Anonym och Donny Hedlund! Jag tänker som så, att det är något "fiint" som med språket görs "äckligt". Så ni bägge får varsin poäng och därmed är ställningen ett lika.

Hej då.

Petter sa...

Dessutom delar jag ut ett bonuspoäng till helahustrun för den kreativa stavningen.

Alltså, tre lika.

Petter sa...

Närå. Det var på skoj. Det är ingen tävling.