torsdag, februari 5

Favorit i repris

*tourettesfågel*

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag har sagt det förr. Jag skulle kunna döda för den där.

inte skyldig sa...

*fniss*

apan sa...

helahustrun: Jag kan karate. Bara så att du vet.

inte skyldig: "knulla" *citerar*

inte skyldig sa...

*mer fniss*

*rodnar lite åsså*

Apan sa...

Hahaha!!! Den där vill jag ha som tavla. Den är underbar.

apan sa...

inte skyldig: "knulla" *citerar igen*

Apan: Det borde gå att ordna.

Anonym sa...

Undrar om den hade varit precis lika skönt underbar utan det lilla tillägget: *tourettesfågel*

Annars kan jag nog sy en repris nästa gång man längtar efter den :-)

apan sa...

minmina: Ja, den hade varit precis lika skönt underbar utan. Fast inte på exakt samma sätt. Men nästan. *svarar*

Anonym sa...

Vill köpa! På tavla! VILL!

apan sa...

read me: Det borde gå att ordna. Hör av dig på mail/mejl.

Anonym sa...

apan: hur mycket kan det kosta om vi pratar om kronor och ören (som svennebanan brukar uttrycka sig).

apan sa...

S: En lök/lax?

Anonym sa...

Vill också köpa som tavla! *vill*

apan sa...

Han, Johan: Det borde gå att ordna. Hör av dig på mail/mejl.

Anonym sa...

Haha! bäst!

Anonym sa...

Haha! bäst!

apan sa...

Anonym: Tack! (för komplimangen)

Anonym: Tack! (för komplimangen)