måndag, februari 16

Det kom ett mail/mejl

Hej Petter på apans lilla blogg.
Jag brukar läsa bloggen några gånger i veckan och gillar det ni skriver.

Jag har tre frågor till dig (Petter):
Optimus Prime verkar mest vara till besvär, är hon din tjej?
Skulle du hellre vilja ha en annan tjej? (jag är singel)
Vad heter kontoret egentligen? Jag skulle vilja jobba med er.

Puss och kram från en trogen läsarinna

Svar: Hej ”trogen läsarinna” och tack för de fina orden.

Ja, Optimus Prime är min tjej/kvinna. Hon kan vara lite besvärlig, men jag vill inte byta ut henne.

Vad "kontoret" heter egentligen kan vi inte avslöja och jag tror inte att det kommer bli aktuellt med nyanställningar på ett tag.

Puss puss
Petter

PS Du kommer också hitta någon att älska. Kanske för resten av livet, kanske för en natt. DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh. Våga mäta sig med OP liksom.

*vågarinte*

Petter sa...

Anonym: Det är ingen idé. Att mäta sig, alltså.