lördag, januari 10

Tvåsamhet

Och jag köper doftljus. Jag åker till en affär och köper doftljus. Jag frågar en expedit om doftljus med maskulin och diskret doft. Och jag ser att expediten försöker kväva ett fniss, men jag fullföljer det hela och köper två doftljus som luktar "diskret".

Det här var kanske inte mitt finest moment. Men jag gjorde det, för att visa att jag tar det här med att vara sambo på försök på allvar. Att jag vill att det ska vara vi två och att jag låter henne komma in på min planhalva och köra sitt spel.

Men när jag kommer hem skrattar Optimus Prime åt mig. Och allt jag vill är att få bajja hemma. Och bli älskad. Men hon ba: Lilla hjärtat, det var ju inte på allvar. Doftljusen var bara någon värdelös julklapp från jobbet och det var bara på skoj jag ställde in dem på toan. Det luktar ju, typ, äckligt om dem. Och jag ba: Men, alltså ...

*ställer in doftljus på toan*

4 kommentarer:

Piakvinnan sa...

Både förhållanden och doftljus gör att man får ont i huvudet.

*heja, heja*

Anonym sa...

Optimus Prime vs Petter: 1-0

ochjagba sa...

jag tycker ändå att doftljus kan vara rätt mysigt. det kan lukte litte gött, liksom. det gillar jag. när det luktar sött eller fräscht istället för bajs inne på toan.
jag gillar inte bajslukt så värstanes.


men men. bara en tanke.

Petter sa...

Piakvinnan: Kvinner... *rycker på axlarna*

Anonym1: Hon spelar i en helt annan liga.

good morning terrorism: Det värsta är ändå bajslukt tillsammans med doftljus.