onsdag, januari 14

Nu får det vara nog!

Han verkade trevlig. Fin profilbild. Helt OK intressen och ålder. Bra jobb. Lägenhet i Vasastan. Och han kunde skriva, använde stor bokstav och skiljetecken, få stavfel, inga särskrivningar och grammatiken stämde.

Efter att ha chattat och mejlat ganska intensivt på dejtingsidan tog vi ”steget”. Han fick adressen till min gamla skräpmail och allt var frid och fröjd. Vi skulle ses idag. Träffas irl, alltså. Och jag var noga med att välja ett ställe med ”fri sikt” och många ”flyktvägar”. Alltså, han verkade trevig och allt det där, men man vet ju inte.

Vi skulle, som sagt, ses idag efter jobbet. Skulle. Sent igår skickade han över några bilder. För att ”uppdatera mig”. Nakenbilder, visade det sig vara. På sig själv. En jävla nätblottare! Man har ju hört ryktena. Men faktiskt, jag trodde inte att de fanns. Så jag ba: heh? Det var inte så där att jag bara ville skamduscha och tvätta ögonen med stålull, men lite smutsig kände jag mig allt och det tog ett tag innan jag skickade mitt svar: Dejten inställd p.g.a. för liten snopp.

Och det roligaste är ju att han verkligen inte var välhängd. Alltså, verkligen inte.

22 kommentarer:

Piakvinnan sa...

Bara att du skrev "snopp" är ju degredering nog. *lol*

Nyfiken på hur han tänkte genom att skicka dig nakenbilder INNAN ni träffats? Det kliade väl i snoppen på honom, stackarn.

.perpotator sa...

ok att man vill provligga liksom. men att skylta med varorna innan du vet om du har kunder, det är ju att gå händelserna i förväg lite.

hon i receptionen sa...

Alltså, det var inte "bara snopp". Han hade fotat sig själv när han "var på toaletten".

*urk*

in cell sa...

undra om han hade gått in på toaletten på jobbet och fotat detta, eller om han hade bilder på laget.

håller med däremot om att det är konstigt. ni hade ju redan bokat dejt, han var ju så nära att få ligga lite.

Sofia sa...

haha, bra gjort!

Anonym sa...

"var på toaletten" som i "gör sina behov på toaletten" eller som i "befinner sig i rummet där toaletten finns"???

Anonym sa...

MYGOD. Vad är det för fel på somliga karlar? Som någon ovan sa. Han kanske skulle få legat om han inte varit så korkad. om han "skötte det snyggt".

in cell sa...

såg att jag skrivit 'laget' där uppe. det skulle såklart vara 'lager'. om man nu inte ser 'hela paketet' som 'laget'. men isf skulle det ju vara 'bilder på laget på lager'.

A. sa...

HAHAHAH. så jävla ägd.

hon i receptionen sa...

in cell: Bilderna var från flera tillfällen. Han hade gjort som ett collage.

Sofia: Jag får hoppas att du inte menar "bra gjort av honom". *hoppas*

helahustrun: Han var på toaletten på det dåliga sättet. Ettan och tvåan.

Newbien: Något fel är det. Helt uppenbart att han inte ville "träffas", utan ville bara få mig "på kroken" och släppa garden tillräckligt för att titta på bilderna. Antar jag.

If you're into it: Jag får hoppas att du inte menar "kvinnan är så jävla ägd av blottaren" *hoppas*

Sarah sa...

Tyvärr är det nog ganska vanligt... ELLER så är jag också en sådan som drar snoppblottare till mig. Skulle vara intressant om man skulle vidarebefordra t.ex. bilden på "personalchefen på Skanska" till deras Kundtjänst eller så...

hon i receptionen sa...

Alltså, om man orkar "ta fajten/fighten" så...

Malin sa...

haha.. det roligaste jag läst på länge....

hon i receptionen sa...

*gör något roligt av det äckliga*

Anonym sa...

Ahaha! Men på riktigt?

hon i receptionen sa...

Ida I Kina: Gårdagens sanning.

Anonym sa...

"Han verkade trevlig. Fin profilbild. Helt OK intressen och ålder. Bra jobb. Lägenhet i Vasastan. Och han kunde skriva, använde stor bokstav och skiljetecken, få stavfel, inga särskrivningar och grammatiken stämde."

if its too good to be true, it probably is. alltså. egentligen.

Tillsammans-bloggen sa...

Svarade han?
Jag skrattspottade ner hela skärmen när jag läste.

hon i receptionen sa...

Newbien: Sanningen är så jävla trist, för det mesta.

Fröken Framtid: Vet inte. Vill inte veta. Jag avslutade den där gamla skräpmailen. Avslutade nätdejtingen. *hatar snubbar*

Och du, torka av skärmen.

puman sa...

U go girl! På honom bara! :)

Bonjonas sa...

Strålande!

Fin fin bild föresten.

Jonas Salomonsson sa...

Haha, lysande. Denna blogg är väl ett perfekt ställe att publicera bilderna på?