tisdag, november 25

I valet och kvalet (under pistolhot)

Nu har man sett alla program av Ensam mamma söker och står med facit i handen. Om man säger. Då kan man ju dagdrömma/fundera själv. Om mammorna. Dårå. Vem man själv skulle välja. Och det är ju en kuggfråga eftersom alla tre verkar ”besiktigade” och ”körklara”.

Men om man måste välja någon av dem för att någon okänd gärningsman håller sin pistol mot tinningen på en och hotar och tvingar fram ett svar (fantasi). Då resonerar jag som så: Nina och är ju så liten och kort och Johanna har så burrigt hår. Därför väljer jag Anette. Fast inte för att hon ska få bli gift. *hehe*

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Jag börjar älska Vaktis i all sin politiska inkorrekthet.

Vaktis sa...

Bara för att klargöra, dårå. Om jag skulle sätta in en kontaktannons. Om. Då skulle den publiceras i kategorin "män söker kvinnor".

Om det skulle vara så att jag satte in kontaktannons. Men det blir ju en hel del ändå. Om man säger.

Alltså, bara för att klargöra.