tisdag, oktober 21

En dåras försvarstal

Slampa, jag? Nej. Det är inte min kategori. Jag klär mig visserligen lite slampigt vid rätt tillfälle, men jag gör det alltid med en classy twist. Och visst har jag ”haft ihop det” med en hel del killar/snubbar, till och med några karlar. För att inte tala om hur många jag har hånglat med. Dessutom har det hänt att jag har ”gjort det” första kvällen. Jag har helt enkelt sett en hel del snopp.

Men jag har aldrig ”gjort det” för att ställa upp och bota hans ballhojta. Jag har gjort det för att kättjan har fått det att kännas rätt just då. Och då är det väl rätt? Om det känns rätt?

Det jag eventuellt ångrar är att jag har trott så hårt på kärleken att jag har velat se den hos helt fel killar/snubbar. Jag har liksom blivit kär i kärleken. Och shit, vad fel det har blivit. Vid upprepade tillfällen.

Men nån slampa, det är jag inte. Inte. Och hör sen!

Inga kommentarer: