fredag, juli 25

Pimpin’ and panderin’

Det gäller att passa sig med vad man säger på fyllan. Det blir så lätt helt fel. Alltså, det var ju helt rätt när man sa det. Just i det ögonblicket stämde det. Men när man tänker tillbaka och minns man sagt och verkligen menat typ tolv timmar tidigare kan det vara som ett "glapp".

Det gäller att aldrig släppa ut alla de där känslorna som liksom bara växer i takt med shotsen.

Och det gäller att inte lova för mycket. Häromsistens råkade jag lova en söt snubbe att jag skulle försörja honom, vara hans sugarmama och allt det där. Han var välkommen att flytta in på stående fot. Alltså, han var verkligen söt. Och just då, när sommarnatten övergick i gryning, var det inte en lögn. Just då ville jag ha honom för evigt. Just då. Men sen på nyktran var det svårt att få ihop hur jag hade tänkt. Både ekonomin och varför han skulle vara värd nåt sånt. Han ba: men du sa ju... Och jag ba: hejdåhejdå.

Inga kommentarer: