tisdag, juni 3

Okänd adress

Jag fick ett sms som förmodligen aldrig borde ha skickats: "jag drar iväg till sweden rock ska vi ligga innan dess?" Det hade varit lite lockande att bara svara ja-ja-ja-ja och ha vild och galen sommarsex med vem det nu var. Men jag kände typ igen numret, så jag konsulterade hitta.se och insåg att det tillhörde ett ex från way back som jag inte hört något ifrån på ett år och då ringde han för att berätta att han skulle gifta sig och att bullen redan låg i ugnen. Och jag ba: whatever!

Efter lite koll på Facebook och allt det där visar det sig att han är både far och fortfarande gift. Fruns namn liknar inte mitt. Alltså, verkligen inte. Hypotesen är att han redan tröttnat på familjelivet och har något litet vid sidan av. Och att det där lilla extra ligger nära mitt namn i telefonboken. Annars vet jag inte.

Men hursomhelst. Det skulle vara på sin plats med en natts vild och galen sommarsex. Eller bara sommarsex. Eller sex. Eller någon att sova sked med. *drömmer lite ändå*

1 kommentar:

Miss Mess sa...

Ha ha. Vilken snubbe.. :0/