fredag, januari 25

Gamla synder

Jag var ju i London för ett tag sen. Lite på vinst och förlust, för att se om det gick att få till det med en hyfsat het donna. Vi hade träffats på nätet, men det blev aldrig mer än så. Eftersom jag gick lite vilse, dårå.

Istället stötte jag ihop med ett annat kjoltyg. Sådär helt på slump. En riktig kalaspingla med färgat hår. Jag hängde inte helt med i tugget. Men man behärskar ju kroppsspråket, om man säger. Så på något sätt förstod jag att hon hade fått tag på de där utviksbilderna jag gjorde för en herrans massa år sen och nu kände igen mig. Herregud, det där var ju bara ett engångsknäck jag gjorde när hyran var lite sen. Och det skulle ju inte ens publiceras i magasin riktade till kvinnor.

Men hursomhelst. Man tackar ju inte nej till en bortamatch.

Inga kommentarer: