måndag, december 31

Sommar i Järvsö

Jag kom på det när jag stod och stekte på en panna rullader. Nyårslöftet alltså. Jag brukar avge ett löfte varje år. Ibland håller jag det, ibland inte. Det beror på, dårå.

Men det kommande årets löfte ser jag fram emot: att få till det med Lill-Babs. Jag har ju alltid haft en ”grej” för henne. Hon har ju varit sjukt het genom hela sin karriär. Och jag har alltid tänkt att det finns tid, att det inte behöver jäktas. Men nu börjar det bli lite i sista minuten att få henne på rygg. Hon blir ju inte direkt yngre.

Lill Lindfors däremot borde hålla ett tag till. Inte fullt så akut, om man säger.

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde Lill-Babs i bikini. Hehe. *hehe*

4 kommentarer:

Jakob sa...

Lägger Lill-Babs av en "riktig rökare" på bilden?

Jakob sa...

Lägger Lill-Babs av en "riktig rökare" på bilden?

Petter sa...

Ja, hon lägger av EN "riktig rökare" på bilden.

Anonym sa...

Lill Lindfors blir 68 i år och Lill-Babs 70. Som synes är skillnaden inte så stor. Lycka till i dina ansträngningar att få Lill-Babs på rygg! Det lär ju inte vara så svårt.