tisdag, december 4

Horisontalläge

Det har ju blivit en hel del ”kvinns” genom åren, dårå. Och de brukar ge mig hyfsat höga betyg, om man säger. Det är ju inte så att jag ligger på latsidan direkt, utan jobbar på och försöker att göra mitt bästa i alla lägen. Men min hemlighet är ju det här med att jag läser damtidningar. Där finns det en hel del information att hämta angående hur ”kvinnsen” vill ha det. Allt från den inledande förförelseakten till själva huvudakten (samlaget) och den avslutande mysakten efteråt. När man väl har den kunskapen är det bara att anpassa det hela lite grann efter sina egna förutsättningar. Och sen är det bara att köra.

I början var det lite pinigt att köpa de där glättade magasinen och det smusslades en hel del i pressbyrån. Men nu tar jag bara på mig minen ”det är till frugan”.

Inga kommentarer: