onsdag, oktober 31

Praktikant

Nästa vecka kommer hon. Praktikanten Anne, dårå. Det påminner lite om en sexnovell jag läste för länge sen i någon nakentidning. Det var ju så mycket mera text förr om åren i de där publikationerna. Jag minns just denna historia fortfarande, ”Anne – Grön på att knulla”. Och jag tänker på den då och då, senast förra veckan om jag ska vara ärlig.

Alltså, novellen handlade om Anne som ung kvinna i sitt sökande efter någon slags sexuell identitet. Och jag har för mig att den var välskriven, med en hel del tolkningsmöjligheter. Kanske ligger den kvar i någon låda någonstans och väntar på att bli läst igen. Man kan ju hoppas...

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde Anne på Grönkulla.

Inga kommentarer: