torsdag, september 1

Romantisk

Jag friade i Indien, på en elefantrygg, vid midnatt under en blå himmel. Jag är så klart väldigt upprymd över att vi har gift oss. Ibland är jag nervös. Men ni vet, jag älskar henne verkligen. Hon är en spirituell och stark person, hon utmanar mig att tappa fokus från allt annat.

Närå. Men det är ”ett citat”.

Såhär vare:

Vi satt i en hyrd bil mitt ute i ingenstans, Optimus Prime och jag, med Martha Wainwright i stereon. Jag hade bestämt mig för frieriet ett halvår tidigare, men det kom saker i vägen.

Det var inget fancy eller så, bara: Jag vill gifta mig med dig. Vill du gifta dig med mig? Och hon ba:  Ja. Ja, tack. Varför har du inte frågat tidigare?

2 kommentarer:

T-Rex sa...

Det var förbanne mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerade mig!

Petter sa...

T-Rex: Jag upplevde det också som fint.