måndag, februari 8

Lagaffe


Hyfsat lyckad helg! Och ni ba: Vadå? Jo, låt mig berätta. Jag fyndade tre seriealbum för femton kronor, alltså fem kronor stycket. Och det var inte vilka album som helst utan tre album med kontorets skräck, den jättehäftige dårfinken och fiffighetsfantomen Gaston.

Han är något av en förebild. Eller, nej. Det är han inte egentligen. Men jag skulle vilja ha honom som förebild.

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde Gaston.

3 kommentarer:

Medelklassman sa...

Där kände jag hur 80-talet kom tillbaks. Själv brukade jag låna seriealbum på biblioteket.

lenniken sa...

m'enfin!!

Praktikanten sa...

30+: Bibblan ftw! Jag lånade samtliga Lone wolf and cub häromsistens.

Lenken: Jösses!