tisdag, mars 24

Vi sänker nivån/ribban

En snorvalp försökte tränga sig före mig men jag ba: Nänä. Och han ba: Men jag var ju före dig. Och jag ba: Nänä. Och han ba: Men flytta påre gubbe. Och jag ba: Hörru grabben, jag genomförde ett jääävligt skönt samlag imorse. Alltså ett verkligt toppenligg. När fick du till det senast? Och han ba: Vadå? Och jag ba: Du vet, sen när du börjar ligga lite mer regelbundet kommer nog den värsta aknen att ge sig. Och han ba: Men... *sprucken röst*

Gubbjävel vs Snorvalp 1 – 0

Men jag fick värsta dåliga samvetet efteråt. Man var ju hyfsat osäker och känslig i den åldern.

8 kommentarer:

Anonym sa...

I luv Gubbe gubbe.

Hustrun sa...

Go go gubbe.

Medelklassman sa...

Den ska jag sno.

.perpotator sa...

*minns inte*

Anonym sa...

Å andra sidan har han nu värsta historien att berätta för sina små fjortis-polare, om gubbjäveln i affären.

*hehe*

Petter sa...

Anonym: *rodnar*

Hustrun: *go*

30+: Invänta rätt tillfälle, sen är det bara att smasha in matchbollen.

.perpotator: Lyllo dej!

Linnéa: Man får ju hoppas det.

Anonym sa...

Det där var faktiskt det roligaste jag läst på evigheter! Så bra sagt!

Petter sa...

Erika: Tacktack. Kul att kunna bidra med något.