tisdag, mars 24

Air force

Man har varit på show. Ni vet lite paljetter och bensprattel, lite bubbel och en hel del skämt. Men alltså, herregud, det var nischat. Pam Ann. Flygbolagsrelaterad humor, ni vet.

Jag gick med ”en bekant” eftersom hans partner hade fått förhinder.

Anyhoo. Det var lite häcklande humor och vi satt på första raden. Så jag blev liksom delaktig i showen. Pam Ann pekade ut mig och ba: You pretty little lezbo. Och jag ba: Meh! *förnärmad*. Det hela slutade med att jag hamnade på scen. Inget speciellt. Vi var ett gäng som fick apa oss en smula, och det får man ju bjuda på. Men ”min bekant” var grön av avund. Alltså typ sur. För att det var jag och inte han.

Lilla jag gör debut på stora scenen. Närå. Inget särskilt. Men man stod ju inför publik och alla ba: Men guuu vilken läckerbit. Och jag ba: Asch. *rodnar*

Lite trist bara att alla män i lokalen var homo/gay.

2 kommentarer:

Medelklassman sa...

Var det det här gänget som var publik?

http://apanslillablogg.blogspot.com/2009/03/uppfostringsanstalt.html

hon i receptionen sa...

30+: Nej. Det var så gott som bara flygbolagsanställda i salongen. For real.