onsdag, september 3

Guds straff?

Klockan är halv tio och jag har hittills inte lyckats få något gjort. Ingenting. Nada. Noll.

Jag kom tidigare till kontoret imorse för att få en del överstökat. Väckarklockan var ställd en timme innan vanlig tid och det gjorde nästan ont att gå upp. Det var liksom tänkt att jag skulle skotta undan ett berg som har tornat upp sig på mitt bord. Inte för att jag ligger på latsidan, utan mer för att jag egentligen utför något slags dubbelarbete. För mig, och den där assistenten som inte finns, men egentligen behövs för att inte allt ska korka igen.

Men ingenting har hänt idag. Förutom att min dator misslyckas med att kontakta skrivaren. Men det gör ju ingenting eftersom jag ändå bara får upp ett felmeddelande varje gång jag försöker öppna excel.

Dessutom verkar kaffebryggaren ha gett upp fullständigt. Bara lagt sig ned och dött.

Inga kommentarer: