fredag, november 23

Bröst man minns

På den där cykelsemestern för en herrans massa år sen fick jag till det med en sjuhelvetes madam. Det var skönt och så, det brukar ju vara det. Och jag tror att vi båda var nöjda med "samspelet", men sen efteråt sa hon något lite konstigt. Jag är ju van vid det mesta och har varit med om en hel del grejer i en hel del situationer, om man säger. Men är det inte lite konstigt att hon sa att hennes byst vägde femtio kilo? Bara så där. Apropå ingenting. Jag hade inte ens frågat. De var visserligen stora, men jag frågade inte. Och tjugofem kilo per tutte? Kan det verkligen ha stämt?

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställd cykelsemester.

2 kommentarer:

Anonym sa...

50 kilo stämmer nog inte. Det är alldeles för tungt. Hon hittade förmodligen bara på alltihop. Varför vet jag inte. /Annika

Anonym sa...

Tror det är en sån grej man säger för att verka lite speciell. Unik, liksom. Som att va med i dokusåpa på 90-talet. Eller inte vara med i en dokusåpa på 2000-talet. Eller som att ha tribaltatueringar på 90-talet. Och inte ha det på 2000-talet. Eller som att gilla Guns'n'Roses på 2000-talet. Eller som att inte gilla dem på 90-talet. Du fattar...