torsdag, november 24

Gårdagens

Jag blev kallad pedofilkärring av en morsa i tunnelbanan igår. På riktig. Hon ba: Du rör inte Kevin/Oliver/Whatever, jävla pedofilkärring! Och ni ba: Jo, men du får faktiskt inte röra barnens könsdelar på det sättet.

Nä. Men så här var det. Man skulle hoppa av på sin station, när ett kidz blockerade dörren och ba: Tullavgift tio kronor! Och jag ba: Nej, det kommer inte att bli aktuellt. Och kidzet ba: Ge mig en tia!

Men jag bara gick förbi, höll undan kidzet från dörrparet. Och morsan ba: *psykbryt*

Alltså, jag blev helt paff.

4 kommentarer:

Jane Doe sa...

Ja jag blev helt paff bara av att läsa det. Den morsan tog ju tunnelbanehelvetet till en helt ny nivå.

Anonym sa...

Men fy?!

sara sa...

Pedofilkärring?! Herregud :D
Helvetet är de andra, som sartre skulle sagt.

Lena på ekonomin sa...

Jane Doe: Paff, var ordet.

Anonym: Ja, fy!

sara: Helvetet är "folk".