torsdag, mars 17

Bokstäver som bildar ord (och dylikt)

Det var ett tag sen jag loggade in på alfapet på webben. Alltså, flera år sen. Men nu har jag letat fram användarnamn och lösenord, och jag är fast igen. Jag förlorar typ alla matcher. Det tar ett tag att komma tillbaks in i matchen. Och man blir så trött när man ba: hmmm... badkar 12 poäng *jaja*

Och motståndaren på en sekund ba: bo, boj, aj 95 poäng.

Alltså, inte så att man sitter och spelar på arbetstid. Det är ju tid för arbete. Har ni förresten tänkt på att ordet är sammansatt av delarna "arbets" och "tid"? Man kan lära sig en hel del av att titta närmare på ord i sin vardag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej praktikanten! Vilket är ditt användarnamn på betapet?
Undrar
Midas

Praktikanten sa...

Midas: Det kan jag tyvärr inte avslöja. Sekretess etc.