torsdag, januari 20

Kort och betalning

Alla sätt som funkar är bra sätt. Dårå. Man skulle handla lite kvällsgotte, men man ba: Köp medges ej? Och damen/donnan i kassan ba: Gnugga lite på ”chipet”. Det brukar funka. Och man ba: Gnugga lite på ”chipet”? Och hon ba: Gnugga lite på ”chipet”. Så man ba: Jag gnuggar lite på ”chipet”. 

Hur det funkade? Över förväntan! Man fick med sig lite mer gotte än det man plockat i påsen. Om man säger. Och det gnuggades en hel del på ”chipet” under kvällen.

Hehe. *hehe*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gnugga på "chipet"!

Vaktis sa...

Anonym: Hehe. *hehe*

Fröken Bovary sa...

Herreminje.
Men jag håller mig till del ett av inlägget. Hon i kassan bad mig igår att blåsa på chipet. Jag gillar det inte. Stå där och blåsa inför en främmande människa. Usch.

Vaktis sa...

Fröken Bovary: "blåsa"

Vaktis sa...

Fröken Bovary: Hehe. *hehe*

Grovt Initiativ sa...

#hehe

Vaktis sa...

Grovt Initiativ: Hehe. *hehe*