onsdag, november 10

Lillfredag

Jävlar, vilken spritfylla det blev igår. Alltså, verkligen. Spritfylla, McNulty-style. Idag ba: Jag ska aldrig mer dricka.

Vi såg en film, Optimus Prime och jag. Det dracks en hel del i den där filmen, och det dracks uteslutande ren starksprit. Så vi blev lite nyfikna på hur mycket gemene man kan dricka. Och det är klart att man korkar upp och testar, när man är nyfiken.

Nyfikenheten är inte stillad. Jag minns faktiskt inte hur mycket gemene man kan dricka. Men igår ba: Raj-raj.

Ja, det där blev väl ett lagom oinspirerat inlägg här på bloggen. Men vi kan dra lärdom av det. Spriten fördärvar. Hade jag inte ”varit ur form”, så skulle jag säkerligen ha skrivit bättre. *visdom*

Nu är det lunch. Jag har gjort cirka ingenting hittills idag.

2 kommentarer:

mikebike sa...

"McNultystyle" herregud vilket asbra uttryck. Det tar jag. OK?

Petter sa...

mikebike: Det som finns på nätet/internet är att betrakta som allmän egendom.