fredag, september 3

Fail *fail*

Jo, en sak till. Syrran berättade att en av mina klasskamrater dog häromveckan. Eller, han var verkligen inte en kamrat. Vi gick i samma klass. Han var korkad och fet. Och det kan man ju stå ut med. Men han var dessutom elak, och det är svårare att ha överseende med

Hans stående svar på det mesta var: Jag är fet, du är ful. Jag kan banta. 

Men det kunde han inte. Han vägde typ tvåhundra och dog av någon form av fetmarelaterad hjärtattack. Så kan det gå. *sedelärande*

3 kommentarer:

Apan satt i granen sa...

Jag hade en sådan där elaking i min klass när jag var liten. Fet, elak och sa att alla var fula och att han var fet men kunde banta. Han hatade mig och jag hatade honom. En gång ljög han ihop en historia om att jag hade rivit honom på ryggen.

Hans mamma ringde hem och skällde på min mamma fast det inte var sant. Rivmärkerna hade han själv åstadkommit med en pinne.

För den delen har jag också kört med "jag är fet du är ful jag kan banta" slagdängan. Nu har jag bantat ner mig 30 kg och har 8 kvar innan målvikt.

Jo, var kommer era underbara bilder ifrån? Ritar ni dem själva? Får jag låna bilder från er och länka? Bilderna var det jag fastnade för när jag hittade er sida och jag tänkte att fler kanske skulle fastna på samma sätt som jag.

Lena på ekonomin sa...

Apan satt i granen: Bilderna kommer från signaturerna "apan" och "Petter". Du får givetvis både låna och länka. På nätet/internet är allt tillåtet.

Parksoffan sa...

R.I.P Fat Bastard.