måndag, juni 28

Skamsköljning


Händer och armar är ömma. Knogarna är såriga. Naglarna är brutna.

Det började som en kul grej i midsommarnatten. Det var sådär vackert som det bara kan vara på fyllan när man spelar Total eclipse of the heart med Bonnie Tyler på högsta volym ute i skärgården. Jag började slå på "en säck" och det blev som att jag inte kunde sluta. Till en början sjöng jag med i texten. Men ganska snart bara slog jag. Jag bara slog och slog. Det gick inte och sluta förrän låten var slut. Då stod jag där med blödande knogar och insåg att jag grät.

Alla på festen ba: Eh? Frisk tjej. *not*

Anyhoo. Sen gick vi och badade. Soluppgången var fucking magisk.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nubbe?

emster sa...

men kära du, hur mår du? *kramy*

hon i receptionen sa...

Anonym: Ja. *ja*

enster: Asså, det var en failfylla av Guds nåde. Så att säga.