fredag, december 18

Varning!

Jag hyrde Sagan om ringen, alla tre delarna. Fråga mig inte varför. Jag tänkte på det som ett litet projekt som skulle räcka ett tag. Ni vet, något att pyssla med. Här kommer en recension: Del ett var för lång. Del två somnade jag till och del tre lämnade jag tillbaka utan att ens försöka se.

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde "karaktärer" från Star Wars. Eller Trek. *vet ej*

10 kommentarer:

Medelklassman sa...

Hehe. *hehe*

Donny H sa...

Det 30+ sa. Fin bild oxå. MENHELTFELFILM!!!!!!!

Lena på ekonomin sa...

30+: Det var knappast komedi.

Donny Hedlund: Men jag vet! Det är en bild från en rymdfilm.

Anonym sa...

SKÄMMES kvinna - det är ju en episk trilogi!

Anonym sa...

SKÄMMES kvinna - det är ju en episk trilogi!

Plumse sa...

Det är ju Aadmiral Ackbar

Piakvinnan sa...

Åh, tänk att se dom filmerna igen för första gången... *drömmer*

Lena på ekonomin sa...

Anonym: Episk vaggvisa?

Anonym: Episk vaggvisa?

Plumse: Bilden är från en rymdfilm.

Piakvinnan: *avstår*

eva dahlgnr sa...

Just den bilden har jag bildgooglat fram på jobbe i höstas! (Till en vem är vem-komposition med admiralen och Joleon Lescott).

Världen är bra liten etc.

Lena på ekonomin sa...

eva dahlgnr: Verkligen!