torsdag, december 31

Prima-fucking-donna


Om två timmar och tjugotvå minuter är det dags för den tionde och sista årliga maskeraden. Ni vet, maskeraden som i folkmun kallas brakskiten. I år slår jag knut på mig själv för att överträffa de nio tidigare årens kostymer. Och ni ba: Berätta mer, snälla. Och jag ba: Okejrå. *klädsamt blygsam*


Jag klär ut mig till ”avslut, saknad och nystart”. En trestegsraket! I tre lager! Jag kommer under kvällen att skala av mig kostymens två yttre lager ”avslut” och ”saknad” tills jag på tolvslaget står i min fulla prakt som ”nystart”.

Vilken grej! *utropstecken*

4 kommentarer:

Anonym sa...

vill veta meeeer!
hur gjooorde duuuuu

It's all gonna be fine sa...

Bild!

Miss Understod sa...

Hur f*n ser man ut då?
Avslut?
Saknad?
Nystart?

Petter sa...

Anonym: Tre lager på temat "avslut, saknad och nystart". Piece of cake!

It's all gonna be fine: Nej! *inkognito*

Miss Understood: Mer utklädd än uppklädd.