fredag, december 4

Lukt

Jag hamnade bredvid en individ med så kallade ”dreads” på lunchen. Och herregud, vad det luktade. Först ba: Är det maten? Är det någon som äter ”ost”? Har jag trampat i något?

Sen förstod jag vad det var som luktade. *bytte bord*

Och man får väl anta/ hoppas att den här individen inte kände sin egen odör. Ni vet, man är mitt i det hela och vänjs in i situationen. Och så. Lite som det är med kattägare. Man kommer hem till nån och känner att herregud här luktar det kattlåda och ba: Ojojoj. Kanske dags att ta hand om lådan? Och de ba: Nä, jag bytte just. Och man ba: Men det luktar ju? Och de ba: Nä, luktar inte. Och man ba: *urk*

Så dagens första tips riktas till alla individer med så kallade ”dreads” blir: Klipp en kort och sportig frisyr som ni sköter och tar hand om med någon form av produkter. Schampo, gelé eller dylikt.

Tips nummer två riktas till alla crazy catladies med eget boende: Ha inte katt inomhus.

Ja, det var väl allt. Nu går jag hem. Hej då.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Eller du tar ut din pinne ur röven?

Hej då.

Yvette Gustafsson sa...

Den här Ann O'Nym, hon är så gnällig. Heter hon så på riktigt eller är det ett samlingsnamn för sura människor utan humor?

eva dahlgnr sa...

*håller med (hon i receptionen)* (får man ha paranteser inom verb-asterisker?)

hon i receptionen sa...

Anonym: Har du katt eller "dreads"?

Yvette: Men verkligen!

eva dahlgnr: *vet ej*

Only Me sa...

Hahaha, jag drömde att ngn sa till mej att jag luktade bajs och att det var typ "allmänt känt" bland alla som kände mej.
Mkt, mkt hemskt!

Anonym sa...

Vad könsstereotypt att tänka att Ann O'Nym är en tjej!

/Gnällig tjej

Yvette Gustafsson sa...

Kan man heta Anon? I så fall är det en kille, tror jag. Anon Ym, jävligt sur kille det där.

Yvette Gustafsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hon i receptionen sa...

Only Me: Mkt, mkt hemskt!

Anonym: Är det en "könsfälla"?

Yvette: Vet ej. *googlar*