måndag, november 16

Falskspel

Jo, nu är det ju så att ibland bara måste man ha det. If you know what I mean? Och det är inte så att det måste vara med mr Right. Det kan räcka med mr Right Now. Ni vet, kroppsliga begär etc etc.

Jag var helt säker på att det var ”game on” i helgen. Allt tydde på det. Ögonkast, beröring, samtalsämne. Men sen när det började bli lite sent och jag föreslog taxi hem till mig så blev han helt ointresserad.

Anledning? Håll i hatten nu. Han var sambo och gift, småbarnsfar och allt det där. Men han brukar gå ut och ragga ändå, utan att låta det gå längre än till ”en flyktig beröring, kanske läppar mot en kind, men absolut inte längre”. Han gör det för att kolla sitt marknadsvärde. Jajemen, ni läste rätt. Han kollar sitt marknadsvärde! På köttmarknaden!

Nu är jag så sjukt trött på snubbar som inte kan bete sig. Jag blir celibat/lesbian, med omedelbar verkan. Synd på så rara ärtor bara.

Uppdatering: Bilden är borttagen eftersom vi inte ”hade rätt till” den. Man vill ju göra rätt för sig och vara schysst/juste. Bilden föreställde nakna karlar/snubbar (porr).

20 kommentarer:

.perpotator sa...

alla som går på krogen fast dom har partner liksom. vad gör dom där?
drick eran öl hemma istället!

Medelklassman sa...

Jag dricker öl hemma. Framför teven. SVT1. Tragiskt som fan.

Fast jag behöver inte kolla av mitt marknadsvärde. Jag vet redan att det är helt kasst.

hon i receptionen sa...

.perpotator: Alltså, de får väl också vara där. Men man uppskattar ju folk som spelar med någorlunda öppna kort.

30+: Men åååh. *moderskänslor*

.perpotator sa...

Föredömligt 30+. Jag vet mitt marknadsvärde också. Det är högt för att vara skyltdocka, sen går dom till en annan, kanske billigare affär, och handlar.

Å snart är det dags för julskyltning också.

Mina sa...

Jag brukar också kolla mitt marknadsvärde lite då och då. Men jag brukar flirta lite mer allmänt och sen låta väldigt förvånad när jag få en invit. Jag leder dem alltså både till att tro något och sen får jag dem att känna sig dumma för att de trodde något. Shame on me! Sen kan det hända att jag bjussar lite mer på mig själv också.. Det är ju faktiskt lite tragiskt att undanhålla THIS från så många!

Är sjukt nyfiken på hur de andra korten i kortleken ser ut! Hjärter dam, är det då damer, eller crossdressade herrar? Är de högre valörerna snyggare än lilla herr klöver tre till exempel, eller är tiorna också tiopoängarna i den här leken? (tyckte nog att mittentian där inte riktigt kvalade in, men han till höger hade ett fint grepp och inbjudande blick!) :-p

hon i receptionen sa...

Mina: Du leker med folks känslor/drifter? Ej OK.

Mina sa...

*skäms*

Anonym sa...

Ouch, vilka bilder! :)

Fult det där falskspelet. Faktiskt. :/

Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
eva dahlgnr sa...

Tips: Outan (visst är det ett (1) ord?) till första bästa desperataggresiv person som ville men som inte fick pga falskspelet.

hon i receptionen sa...

Mina: Man får inte glömma bort "mänskligheten".

puffan: *triss*

eva dahlgnr: Nä, jag har släppt det där. Bryr mig inte om killar/män längre. Har blivit celibat/lesbian.

Mina sa...

Jag har väl aldrig varit med om detsamma...blivit snuvad. *till mitt försvar*

Men i ärlighetens namn. Vem fasiken berättar för ragget att det är för den sakens skull man tackar nej sen? Tror du var lika bra utan den där snubben! Verkar lite dum! Dubbelt!

Och nästa gång kanske vi ses ute, då kan du få testa ditt marknadsvärde på mig bara för att!! Jag vet att du kommer vilja, och jag behöver få lära mig hur det känns! *leka lite* :-)

Kerrov sa...

Håller med. Inte nog med att den flöjten är ett svekfullt low-life; han är korkad också. Han kunde dragit hundra andra ursäkter. Typ: Jag ska tyvärr vara tillbaka på Kumla senast klockan 07:00. Vill verkligen inte sabba min första obevakade permission på 13 år. Men vi kan väl ses om en månad?

hon i receptionen sa...

Mina: Tack, men nej tack.

Kerrov: Men eller hur!

Anonym sa...

Fan va sjukt!!! Idiot. Måste vara höjden av ego-tripp. Undra om han får mycket uppskattning "hemma"??

hon i receptionen sa...

Anonym: Men verkligen!

fine 2009 sa...

Undrar hur mycket uppskattning han GER "hemma"??

hon i receptionen sa...

fine 2009: *vill inte tänka på det*

.perpotator sa...

kolla! http://skitiskapet.blogspot.com/2010/02/off-with-his-head.html

Slick sa...

Det är ju uppenbarligen ett växande problem det här. Eller är det samma kille som springer runt och pussy-teasar i Sthlms krogvärld? Hur går vi vidare - en facebookgrupp? En lömskt gillrad fälla?